Timbilding se pojavljuje početkom 80-ih godina prošlog veka u Americi, kao jedan od zaštitnih znakova novog kapitalizma. Danas svaka jaka kompanija u svetu redovno organizuje tim bildinge za svoje zaposlene. Iako je do pre desetak godina na našim prostorima bio potpuno nepoznat termin, tim bilding postaje sve popularniji medju jakim kompanijama.
Timbilding se koristi kao sredstvo uspostavljanja i razvoja osećaja za saradnju među kolegama, za razvijanje osećaja pripadnosti kompaniji, kao i međusobnog poverenja među svim zaposlenima nezavisno od pozicije na kojoj rade.
Doslovan prevod engleske reči “team building” bio bi „stvaranje tima“, a najkraće rečeno objašnjava se kao skup edukativno-rekreativnih ili zabavno-rekreativnih aktivnosti kojima je cilj stvaranje tima ili osnaživanje i poboljšanje medjuljudskih odnosa u postojećem kako bi se dosegli zajednički ciljevi.
To se često radi pomoću incentive programa, avanturističkih putovanja, ili igara, koje mogu biti igre uspostavljanja poverenja, razvijanje timskog duha, podizanje adrenalina, i još mnoge druge igre na otvorenom, ali isto tako mogu biti i igre na zatvorenom, kao što su: aktivnosti na bazenima, wellness aktivnosti, večernje aktivnosti…
10 Razloga za Team Building :
- Poboljšanje komunikacije
- Bolje razumevanje članova tima
- Kompanija postaje prijatnije mesto za rad
- Povećanje motivacije zaposlenih
- Bolje razumevanje zajedničkih ciljeva kompanije
- Razumevanje važnosti učinka svakog zaposlenog
- Učenje jednih o drugima, dobrim stranama i slabostima
- Povećanje produktivnosti I efikasnosti
- Bolja saradnja unutar kompanije
- Povećanje lojalnosti zaposlenih
Izaberite dobrog organizatora i priuštite sebi i svojim zaposlenima nešto posebno, nešto čega će se sećati. Neka vaš tim bude još jači i složniji!